Bliža se konec koledarskega leta, decembrski čas obdarovanj. Za mnoga podjetja predstavlja ta čas tudi zaključek poslovnega leta in s tem čas, ko pogledamo nazaj in ocenimo uspešnost preteklega poslovanja. Tako kot se v tem prazničnem času spomnimo naših bližnjih, jih obdarujemo in jim zaželimo vse dobro, je prišlo v navado tudi, da se spomnimo poslovnih partnerjev, s katerimi smo v tem letu sodelovali.

Novoletna poslovna darila so se tako uveljavila kot znak zahvale in izkazane pozornosti do poslovnih partnerjev, s katerimi gojimo dobre odnose. V sodobnem poslovnem svetu so poslovna darila tako postala že redna praksa, predvsem pri srednje velikih in večjih podjetjih, vse bolj pa se majhna pozornost, ki jo poslovna darila predstavljajo, uveljavlja kot praksa tudi med malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Novoletna poslovna darila so lahko različnih oblik; iz lastne proizvodnje, kupljena od drugih proizvajalcev ali izdelana po naročilu. Ob nakupu v večjih količinah, damo nanje običajno vtisniti tudi logotip našega podjetja. Novoletno darilo lahko pospremimo tudi s kratkim voščilom, v katerem podjetju zaželimo uspešno poslovno leto.

Poslovna darila so namenjena utrjevanju dobrih poslovnih odnosov, vendar slednjih ne morejo nadomestiti, temveč jih lahko le nadgradijo. Zato se pri poslovnih darilih ne gre toliko ozirati na cenovno vrednost darila, temveč na vsebino geste, ki jo s podarjenim izražamo. Novoletna poslovna darila naj bodo izraz pozornosti in zadovoljstva z dobrimi poslovnimi odnosi.